Sprężyny Przednie 2,5" Jeep Gladiator i 3,5 cala Jeep Wrangler JL
search
  • Sprężyny Przednie 2,5" Jeep Gladiator i 3,5 cala Jeep Wrangler JL
  • Sprężyny Przednie 2,5" Jeep Gladiator i 3,5 cala Jeep Wrangler JL
  • Sprężyny Przednie 2,5" Jeep Gladiator i 3,5 cala Jeep Wrangler JL

Sprężyny Przednie 2,5" Jeep Gladiator i 3,5 cala Jeep Wrangler JL

Sprężyny śrubowe True Dual Rate™ do samochodów Jeep JL Wrangler i JT Gladiator Truck są wykonane z wysokowytrzymałego stopu stali chromowo-krzemowej, który przewyższa typowe sprężyny śrubowe na rynku wtórnym pod względem wydłużonej długości, jakości jazdy i długotrwałej trwałości. Sprężyny te zostały stworzone specjalnie dla aplikacji JL Wrangler i JT Gladiator.

Cechy obejmują:
Jedna z najdłuższych wolnych długości w branży
Pozostają w gniazdach cewek, nawet przy pełnym wychyleniu
Doskonała jakość jazdy
Doskonała stabilność na drodze i w terenie
Stała wysokość jazdy
Odporność na ugięcia
Pozwala na bezkonkurencyjną artykulację
Korekcja łuku cewki
Specyficzne izolatory silnika
Dolne przednie podkładki korekcyjne cewek
MetalCloak udoskonalił cewki o podwójnym skoku dla rynku Jeep i zapewnia stabilną artykulację w terenie, niesamowite prowadzenie na drodze i doskonałe możliwości przenoszenia ładunku. Nasze cewki True Dual Rate™ zapewniają podniesioną wysokość jazdy i poprawiają właściwości jezdne w stosunku do standardowych osiągów.

Przednie cewki True Dual Rate są dostarczane z przednimi dolnymi podkładkami korekcyjnymi MetalCloak. Ten polimerowy izolator zastępuje plastikową część OEM i koryguje łuk cewki, który może być spowodowany użyciem zużytych części. Pasuje do fabrycznego miejsca i jest szybkim ulepszeniem, aby dostroić Jeepa.

Termoutwardzalne elastomerowe podkładki górnego izolatora cewki MetalCloak zostały zaprojektowane z myślą o trwałości i przewadze nad częściami fabrycznymi. Podkładki są wykonane specjalnie dla cewek MetalCloak True Dual Rate i są specyficzne dla danego modelu.

"Komponenty" MetalCloak zostały potwierdzone certyfikatem bezpieczeństwa FMVSS w konfiguracji z 37-calowymi oponami, pełnym opancerzeniem nadwozia i podniesionym zawieszeniem.

Uwaga: Cewki True Dual Rate Coils zostały zaprojektowane tak, aby działały najlepiej z wahaczami Duroflex i amortyzatorami 6Pak lub RockSport.

Uwaga: MetalCloak nie zaleca malowania proszkowego cewek True Dual Rate. Proces wypalania podczas malowania proszkowego może w niektórych przypadkach powodować zmianę właściwości metalurgicznych cewek, co skutkuje utratą właściwości podnoszenia cewek. W związku z tym proces malowania proszkowego cewek unieważnia wszelkie gwarancje określone lub dorozumiane w odniesieniu do cewek.

Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty od zawieszenia czyli Nas :) 

MC7607-7669