Lift 2.5 Cala WranglerJLU Metalcloak Game-Changer
search
  • Lift 2.5 Cala WranglerJLU Metalcloak Game-Changer

Lift 2.5 Cala WranglerJLU Metalcloak Game-Changer

Nasz najwyższej klasy system zawieszenia Game Changing Suspension System przewyższa wszystkie inne, wykorzystując opatentowaną technologię dostępną nigdzie indziej.

Cechy obejmują:

Przeguby Duroflex™ wzmocnione kevlarem
Cewki True Dual Rate
Drążki kierownicze wyposażone w technologię Durotrak
Odbojniki z regulacją wysokości
Specjalnie dostrojone amortyzatory dla cewek True Dual Rate
Zaprojektowany dla maksymalnego skoku w górę i w dół
MetalCloak Game Changing Duroflex™ Joints to jedyny wulkanizowany elastomer, samocentrujący przegub wzmocniony włóknem DuPont™ Kevlar® - zapewniający niesamowitą trwałość przy większej niewspółosiowości wahaczy i lepszym tłumieniu drgań niż cokolwiek innego dostępnego na rynku. Wyłącznie dla MetalCloak (zobacz szczegółowe informacje w głównej części).

Cewki True Dual Rate™ zapewniają najbardziej komfortową i stabilną jazdę w porównaniu z tradycyjnymi sprężynami o pojedynczym skoku i zapewniają lepsze przenoszenie obciążeń niż typowe cewki "progresywne/wieloczęstotliwościowe". Nasze cewki True Dual Rate są wyjątkowo długie, aby utrzymać kontakt przy ekstremalnej artykulacji. MetalCloak ma ponad dekadę sprawdzonej wydajności cewek dual-rate.

Przednie cewki True Dual Rate są dostarczane z przednimi dolnymi podkładkami korekcyjnymi MetalCloak. Ten polimerowy izolator zastępuje plastikową część OEM i koryguje łuk cewki, który może być spowodowany użyciem zużytych części. Pasuje do fabrycznego miejsca i jest szybkim ulepszeniem, aby dostroić Jeepa.

Termoutwardzalne elastomerowe podkładki górnego przedniego izolatora cewki MetalCloak zostały zaprojektowane z myślą o trwałości i przewadze nad częściami fabrycznymi. Podkładki są wykonane specjalnie dla cewek MetalCloak True Dual Rate i są specyficzne dla danego modelu.

Tuleje Durotrak redukują NVH (hałas, wibracje i szorstkość), które mogą być przenoszone na kierowcę i zapewniają płynniejszą jazdę, jednocześnie poprawiając sterowność pojazdu. Opatentowana tuleja to dwuczęściowa konstrukcja, która może bez przeszkód obracać się o 360 stopni w płaszczyźnie pionowej, jednocześnie minimalizując siły poziome, aby oś Jeepa była wyśrodkowana, a Ty jechałeś we właściwym kierunku.

Oferujemy wybór amortyzatorów; uruchom wybrany zestaw amortyzatorów, aby dopasować go do swoich potrzeb. Jeśli masz inny pomysł na to, jakie amortyzatory będą dla Ciebie najlepsze - zrób to. Zawieszenia MetalCloak zostały zaprojektowane tak, aby optymalnie współpracować z opatentowanymi amortyzatorami MetalCloak 6Pak™ w celu uzyskania maksymalnego skoku w górę i w dół. Nasze amortyzatory RockSport (wyłącznie w MetalCloak) zapewniają kolejny najdłuższy skok, jaki można uzyskać przy prostocie standardowego amortyzatora i mają takie same zawory jak 6Pak; jest to świetna opcja, jeśli szukasz opcji bezobsługowej w doskonałej cenie. Możesz kupić zawieszenie z amortyzatorami lub bez; zalecamy nasze specjalnie dostrojone amortyzatory, ale wybór pozostawiamy Tobie.

Regulowana wysokość przednich i tylnych odbojników to pierwsze rozwiązanie MetalCloak, które umożliwia dostosowanie skoku do rozmiaru wybranej opony. Dodaj więcej odbojników lub usuń je, aby dostosować się do potrzebnego prześwitu bez konieczności demontażu cewek.

Wszystkie komponenty zawieszenia MetalCloak zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym skoku w górę i w dół, zapewniając jednocześnie najlepszą dostępną geometrię zawieszenia, aby zapewnić wymaganą wydajność.

"Komponenty" MetalCloak zostały potwierdzone certyfikatem bezpieczeństwa FMVSS w konfiguracji z 37-calowymi oponami, pełnym opancerzeniem nadwozia i podniesionym zawieszeniem.

Uwaga: Amortyzatory 6Pak nie są wysyłane poza Amerykę Północną. Jeśli znajdujesz się poza USA lub Kanadą i zamówisz amortyzatory 6Pak lub dowolny zestaw z amortyzatorami 6Pak, zrzekasz się praw do dożywotniej obsługi klienta i gwarancji producenta.

Uwaga: Ze względu na długi skok zawieszenia MetalCloak, fabryczne półosie napędowe będą stykać się z komponentami OEM i szybko zużywać się w skrajnych położeniach przegubu. Konieczne będzie zastosowanie nieoryginalnego wału napędowego.

Uwaga: Inżynierowie MetalCloak wybrali amortyzatory, które okazały się mieć idealną synergię z naszymi systemami. Nie testowaliśmy innych amortyzatorów dostępnych na rynku pod kątem tego, czy uzupełniają nasz system Game-Changer, czy też ograniczają jego wydajność.

Uwaga: MetalCloak nie zaleca malowania proszkowego cewek True Dual Rate. Dodatkowe informacje znajdują się w instrukcji.

Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty ds. zawieszenia.

Uwaga: Ten produkt jest oferowany jako kompletny system zawierający wszystkie pokazane komponenty. Nie możemy dostosować, wymienić lub usunąć komponentu z zestawu. Jeśli potrzebujesz niestandardowego zamówienia, wszystkie komponenty są dostępne indywidualnie, a nasz zespół sprzedaży z przyjemnością pomoże Ci złożyć zamówienie.

Uwaga: Jeśli kupisz ten system i zdecydujesz, że nie potrzebujesz komponentu lub części systemu, nie możemy przyjąć zwrotów.

Uwaga: Standardowy rozstaw tylnych kół nie będzie współpracował z Diesel JL Wrangler.

Uwaga: Czarne amortyzatory RockSport to DUŻE amortyzatory o średnicy 2,5 i długim skoku. Do montażu dostarczane są specjalne wsporniki, w zależności od typu osi, tj. (oś o szerokim rozstawie kół) Rubicon/Max Tow lub (standardowa szerokość osi) Sport Model. Wymagany jest prawidłowy rozstaw tylnych kół.