Drążek kierowniczy górny Wrangler JK JKU Metalcloak
search
  • Drążek kierowniczy górny Wrangler JK JKU Metalcloak

Drążek kierowniczy górny Wrangler JK JKU Metalcloak

Drag Link z kalamitkami (końcówki 1-tonowe)

Drążek kierowniczy wyposażony w końcówki o wysokim zakresie pracy (high-misalignment), z podwójną regulacją. Wykonany z rury DOM o średnicy zewnętrznej 1.375", gwarantuje wysoką wytrzymałość. Konstrukcja zapewnia kompatybilność z większością akcesoryjnych pokryw dyferencjału.

187390565.thumbnail.jpg

Końcówki drążka kierowniczego (Drag Link Rod Ends)

  • Uszczelniona osłona – zatrzymuje smar wewnątrz i chroni przed zabrudzeniami.
  • Funkcja Anti-Flop – zapewnia precyzyjny zakres ruchu i eliminuje niepożądane luzy.
  • Masivne końcówki 1-tonowe – gwarantują dodatkową wytrzymałość i odporność na obciążenia.
  • Stożek montażowy OE dedykowany do JK – zapewnia pewne i bezpieczne osadzenie.
468302675.thumbnail.jpg

Funkcja Anti-Flop

Końcówka drążka kierowniczego Drag Link Anti-Flop została zaprojektowana specjalnie do układu kierowniczego Jeepa Wranglera JK, aby zapewnić optymalny ruch i stabilność. To rozwiązanie jest precyzyjnie opracowane z myślą o specyfice układu kierowniczego modelu JK.

Pełny zakres ruchu na boki gwarantuje płynne, pozbawione oporów działanie układu kierowniczego, nawet przy ekstremalnym wykrzyżu i maksymalnym ugięciu zawieszenia. Jednocześnie ograniczony „przód–tył” zakres pracy wbudowany w końcówkę eliminuje możliwość wystąpienia niepożądanego przechylenia („flop”), zapewniając stabilne i przewidywalne prowadzenie pojazdu.

Drag Link Anti Flop Rod End, designed for JK Wrangler steering for optimal motion and stability.

HD „Game Changing” Drag Link do Jeepa Wrangler JK wykonany jest z wytrzymałej, rurowej stali stopowej, zapewniającej ponadprzeciętną wytrzymałość. Drążek wyposażono w powiększone, 1-tonowe końcówki MetalCloak z funkcją anti-flop.

Najważniejsze cechy:

  • Rura DOM o średnicy 1.375" i grubości ścianki .375", zaprojektowana pod wysokie kąty pracy
  • Powłoka ochronna Gold Zinc Chromate
  • Końcówki 1-tonowe z dużym zakresem pracy (hi-misalignment)
  • Stożek OE oraz nakrętka kontrująca dla idealnego dopasowania
  • Konstrukcja ograniczająca niewłaściwe wychylenia i eliminująca „drag link flop”
  • Uszczelnione trwałymi gumowymi osłonami z kalamitkami do łatwego smarowania
  • Kompatybilny z akcesoryjnymi pokrywami dyferencjałów
  • Regulacja możliwa bez demontażu — bezpośrednio na pojeździe

Wysokie wyprofilowanie rury o średnicy 1.375" zapewnia maksymalny prześwit przy ruchu zawieszenia w górę i dół, pozostawiając miejsce dla akcesoryjnych mostów oraz pokryw dyferencjałów. Zastosowana powłoka gold zinc chromategwarantuje długotrwałą odporność na korozję.

Podwójne, kute i hartowane końcówki 1-tonowe zapewniają fabryczną jakość montażu dzięki stożkowym pinom OE oraz nakrętce kontrującej. Wzmocniono je dokładnie tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, a ich konstrukcja kontroluje kierunkowe wychylenia, eliminując efekt „flop”. Uszczelnione gumowymi osłonami i wyposażone w kalamitki, są łatwe w serwisowaniu.

Cały zestaw można łatwo regulować już po zamontowaniu na pojeździe, co pozwala precyzyjnie ustawić geometrię osi.

METALCLOAK
MC7243