Zbiornik kanister 7.5L 2 Galony ROTOPAX czerwony
Najmocniejszy kanister dostępny na rynku - ROTOPAX, 2 gal=7,6l
Wymiary: 48 x 34 x 8 cm
Dwa kanistry lub kanister i apteczkę można złączyć spodami.
Każdy kanister Rotopax m kapsel z uszczelką, lejkiem i specjalną zapadką zapobiegającą odkręcaniu się i przeciekom.
Specjalna konstrukcja ROTOPAXA gwarantuje absolutny brak wycieków.
Bardzo łatwy i szybki montaż orazdemontaż dzięki mocowaniom PackMount (sprzedawanych osobno)
Wybierasz się na wyprawę lub jeździsz w terenie? Rotopax to podstawa twojego niezniszczalnego wyposażenia
ROTOPAX to nie tylko kanister:
Niezwykła wytrzymałość i szczelność kanistrów ROTOPAX daje także dodatkowe możliwości. Możesz ich używać nie tylko jako pojemniki do przechowywania paliwa lub wody:
- TRAPOPAX - zakopałeś się w sypkim piachu lub grząskim terenie, ściągasz rotopaxy, gdy są to dwa 2 galonowe łączysz gdy jest to jeden 4 galonowy to po prostu podkładasz pod koła i używasz jako trapów.
- nie masz stopki? teren jest grząski? nie masz rotopaxa? to masz problem :) masz Rotopax żaden problem :).
- HILIFTOPAX - Kanistry Rotopax są tak niezwykle wytrzymałe że możesz je używać jako podstawki pod HI-Lifta
Rotopax to kanistry które są praktycznie niezniszczalne. Niezniszczalność otrzymują dzięki opatentowanej metodzie ich wytwarzania - formowane specjalną metodą trójwarstwowego odlewania rotacyjnego. Kanister jest wytwarzany jako jeden integralny element, nie tak jak w przypadku "zwykłych kanistrów" gdzie najpierw powstają dwie połówki, które są następnie zgrzewane w jeden kanister. Dzięki temu kanister nie ma "szwa" = nie ma słabych punktów!
ROTOPAX to produkt całkowicie wykonany i projektowany w USA - dzięki czemu każdy ich produkt to gwarancja jakości.
Należy zaznaczyć, że jest to jedyny kanister z tworzywa sztucznego oficjalnie dopuszczony do sprzedaży w USA
Systemy mocowania Mount Pack zapewniają szybki i łatwy montaż/demontaż kanistrów. Zamocowany kanister trzyma się tylko na jednym "uchwycie" (w przypadku 4 galonowych kanistrów zalecamy 2) i to w zupełności wystarczy. Nie musisz stosować żadnych pasków, expanderów, pająków i ciągle martwić się czy kanister masz jeszcze ze sobą czy już go zgubiłeś, na pewno nie odpadnie.
Każdy kanister ma korek ze specjalną zapadką zapobiegającą odkręcaniu. Korek wyposażony jest w uszczelkę. Dzięki niej mamy 100% szczelności. Kanister nie cieknie, nie poci się, nie śmierdzi paliwem.
Rurka do tankowania jest z odpowietrznikiem, podczas tankowania paliwo nie chlapie.