Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
search
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
  • Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak

Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak

Dodatkowe wzmocnienie przekładni.

Usztywnienie wału Sector do Jeep JL Wrangler i JT Gladiator 2018-2023 zapewnia dodatkową wytrzymałość, aby chronić przed uszkodzeniem elementów układu kierowniczego i ramy.

Cechy obejmują:
Pasuje do 2018-2023 JL Wrangler i JT Gladiator
Wykonane z blachy stalowej 3/8"
Chromowana, grawerowana laserowo nakrętka wału sektorowego
Tuleja z brązu osadzona w oleju pod wysokim obciążeniem
Bezobsługowy (samosmarujący)
100% kontakt z łożyskiem
Rozdziela obciążenia na ramę i przednią belkę poprzeczną
Projekt CAD
Cięcie laserowe
Wyprodukowano w USA
Wsparta na istotnym wale sektorowym w JL lub JT, ta podpora zapewnia dodatkową ochronę komponentów układu kierowniczego dzięki grubej stali formowanej 3/8 ". Wspornik wału sektorowego został zaprojektowany przez CAD, wycięty laserowo i przymocowany do poprzeczki, zamiast dodawać dodatkową siłę do już naprężonej sekcji ramy, do której mocowany jest drążek kierowniczy.

Montaż na belce poprzecznej pozwala rozdzielić obciążenia od samej ramy Jeepa i uzyskać wsparcie ze strony wytrzymałości belki poprzecznej.

Zamontowanie wspornika po przeciwnej stronie niż skrzynia kierownicza zapobiega odciąganiu skrzyni od ramy i odciąża śruby skrzyni kierowniczej oraz zmniejsza niepożądane naprężenia na ramie.

Tuleja z brązu osadzona w oleju o wysokim obciążeniu nie ma punktów zużycia na swojej powierzchni i zapewnia 100% kontaktu bez problemów występujących w gorszych usztywnieniach wykorzystujących łożyska igiełkowe. Tuleja z brązu zapewnia wyższą nośność niż porównywalne łożyska igiełkowe (3500 funtów w porównaniu do 3100 funtów dynamicznego obciążenia promieniowego), jest całkowicie bezobsługowa i zapewnia długotrwałą wydajność.

Usztywnienie jest pokryte naszym charakterystycznym złotym chromianem cynku dla długotrwałego wykończenia i jest produkowane tutaj w USA.

Uwaga: Zalecamy, aby po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak specjalista od zawieszenia wyrównał Twojego Jeepa.

Uwaga: Nie jest kompatybilny z modelami 2024.

Uwaga: Usztywnienie wału sektorowego może wymagać dodatkowego odbojnika dla lepszego prześwitu drążka kierowniczego. 2-calowy odbojnik to minimum

Uwaga: Usztywnienie wału napędowego NIE działa z Jeepem o fabrycznej wysokości.

Uwaga: Usztywnienie wału Sector NIE działa z zestawem do przerzucania drążka kierowniczego.

MC7690