Lift 2,5 True Dual Rate Jeep Wrangler JL
search
  • Lift 2,5 True Dual Rate Jeep Wrangler JL

Lift 2,5 True Dual Rate Jeep Wrangler JL

Zestaw podnoszenia zawieszenia MetalCloak JL Wrangler 2,5" True Dual Rate to idealne rozwiązanie dla posiadaczy Jeepa JL, którzy oczekują połączenia komfortu jazdy na co dzień z maksymalnymi możliwościami terenowymi. Zwiększa prześwit, poprawia stabilność i zapewnia wyjątkową trwałość, zachowując przy tym wysoki komfort prowadzenia.

Kluczowe cechy i elementy zestawu

  • Duroflex™ Jointy z Kevlarem – elastomerowe elementy z włóknem Kevlar, oferujące wyjątkową elastyczność i redukcję wibracji w porównaniu do klasycznych tulei gumowych.
  • True Dual Rate™ sprężyny – dwustopniowa charakterystyka sprężyn, która gwarantuje miękką i komfortową jazdę przy normalnym obciążeniu oraz progresję podczas większego skoku zawieszenia.
  • Izolatory sprężyn – wykonane z trwałego elastomeru, zaprojektowane specjalnie pod kątem sprężyn True Dual Rate.
  • Durotrak™ tuleje w drążkach – umożliwiające pionowy obrót, zmniejszają hałas i przenoszenie drgań do nadwozia.
  • Regulowane ograniczniki skoku – możliwość ustawienia wysokości od 1" do 4" bez konieczności demontażu sprężyn, co pozwala dopasować zawieszenie do rozmiaru opon.
  • Opcje amortyzatorów – możliwość wyboru zestawu z amortyzatorami RockSport, Fox lub bez amortyzatorów.
  • Wzmocnione ramiona – stalowe elementy DOM CNC z przegubami Duroflex, zabezpieczone powłoką cynkową.

Dane techniczne i kompatybilność

  • Przeznaczenie: Jeep JL Wrangler (od 2018 roku)
  • Wysokość podniesienia: 2,5 cala (ok. 6,35 cm)
  • Materiały: wysokowytrzymała stal, powłoki ochronne cynkowe
  • Zawartość zestawu:
      • górne przednie ramiona z Duroflex Joint
      • sprężyny True Dual Rate (przód i tył)
      • izolatory sprężyn (górne i dolne)
      • przedni i tylny drążek Durotrak
      • regulowane ograniczniki skoku (przód i tył)
      • łączniki stabilizatora
      • uchwyty amortyzatorów

Uwagi techniczne i ostrzeżenia

  • Przy ekstremalnym wykorzystaniu zawieszenia fabryczne wały napędowe mogą ulec przedwczesnemu zużyciu – zalecana jest ich wymiana na modele o większym zakresie pracy.
  • W wersjach z silnikiem diesla standardowy offset felg może powodować problemy z kompatybilnością.
  • Sprężyn nie należy malować proszkowo, gdyż może to wpłynąć na ich właściwości.
  • Po montażu zalecane jest ustawienie geometrii zawieszenia.
  • Czas montażu: ok. 6–8 godzin, poziom trudności: średni, bez konieczności modyfikacji nadwozia.

Zalety dla użytkownika

  • Zwiększony prześwit i możliwość montażu większych opon
  • Poprawiona stabilność w terenie i podczas jazdy z obciążeniem
  • Komfort jazdy na co dzień dzięki progresywnym sprężynom
  • Wysoka trwałość elementów i niezawodność w trudnych warunkach
  • Możliwość dalszej rozbudowy systemu zawieszenia
METALCLOAK
A2125