Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
search
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT
  • Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT

Przednie wahacze Long Arm Jeep Wrangler JL JT

System Bolt-On 4-Link Front firmy MetalCloak to zaawansowane rozwiązanie dedykowane dla Jeepa JL Wrangleroraz JT Gladiator, pozwalające na zmianę przedniego zawieszenia na układ z długimi ramionami (long arms). Dzięki temu rozwiązaniu uzyskujesz znacznie lepszą stabilność, prawidłowy kąt piniona i stały rozstaw osi w całym zakresie pracy zawieszenia.

Zestaw zawiera komplet górnych i dolnych ramion, wsporniki montażowe, krzyżak (crossmember) oraz wszystkie niezbędne elementy montażowe.


Cechy zestawu

  • Ramiona górne (Upper Long Arms): rura DOM Ø 1,25″ ze ścianką 3/16″, oba końce wyposażone w przeguby Duroflex™.
  • Ramiona dolne (Lower Long Arms): rura DOM Ø 2,0″ ze ścianką 1/4″, maksymalna wytrzymałość na obciążenia terenowe.
  • Krzyżak stalowy (replacement crossmember): grubość 3/16″, dodatkowo wzmacniający układ zawieszenia.
  • Wsporniki montażowe: wykonane z blachy ¼″, całkowicie spawane, pokryte powłoką złotego cynku dla wysokiej odporności na korozję.
  • Przeguby Duroflex™: opatentowane rozwiązanie MetalCloak z elastomerem i domieszką Kevlaru, gwarantujące większą elastyczność, redukcję wibracji i długą żywotność.
  • Kompletny zestaw montażowy: wszystkie śruby, tuleje i nakrętki w komplecie.
  • Made in USA: produkt w całości zaprojektowany i wykonany w Stanach Zjednoczonych.

Zalety systemu

  1. Lepsza stabilność i sterowność – wydłużone ramiona poprawiają tor pracy zawieszenia, zapewniając przewidywalne zachowanie auta.
  2. Optymalny kąt piniona – układ utrzymuje właściwy kąt wału napędowego, co zmniejsza wibracje i chroni elementy układu napędowego.
  3. Większe możliwości pracy zawieszenia – przeguby Duroflex pozwalają na duże ugięcia i lepszą trakcję w wymagającym terenie.
  4. Wytrzymałość – stalowe ramiona DOM, wzmocnione wsporniki i krzyżak gwarantują długą żywotność nawet w ekstremalnych warunkach.
  5. Kompletny zestaw – nie ma potrzeby dokupywania dodatkowych elementów.

Uwagi montażowe

  • Wymagane jest usunięcie fabrycznych mocowań przednich ramion.
  • Szacowany czas instalacji: 10–12 godzin.
  • Po montażu zaleca się wykonanie regulacji geometrii zawieszenia.
  • System dostarczany jest jako kompletny zestaw i nie podlega częściowemu zwrotowi.

Dane techniczne

KomponentSpecyfikacja
Górne ramionaDOM 1,25″, ścianka 3/16″, przeguby Duroflex
Dolne ramionaDOM 2,0″, ścianka 1/4″, przeguby Duroflex
Wsporniki montażoweStal ¼″, spawane, pokrycie cynkowe
KrzyżakStal 3/16″
PrzegubyDuroflex™, elastomer z Kevlarem
PowłokaZłoty cynk (gold zinc)
METALCLOAK
MC7288