• Nowy
Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)
search
  • Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)
  • Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)
  • Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)
  • Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)
  • Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)

Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)

Zestaw bazowy konwersji przedniego mostu Dana 44 to znakomite ulepszenie, które pozwala przekształcić fabryczną obudowę CAD w konstrukcję z jednoczęściową osią, zapewniając większą wytrzymałość i trwałość Twojego Jeepa Wrangler JL Rubicon.

Cechy produktu:

  • Przeznaczony do przednich mostów Dana 44 w Jeep Wrangler JL Rubicon
  • Wykonany z chromomolibdenowej stali 4340 o wysokiej wytrzymałości
  • Zawiera półosie po stronie kierowcy i pasażera
  • Przegub krzyżakowy Spicer U-Joint w pełni zmontowany z użyciem standardowych zabezpieczeń
  • Montaż typu „bolt-in”, bez potrzeby modyfikacji
  • Wykorzystuje duży przegub krzyżakowy Spicer z serii 5-7166X
  • Podwójna obróbka cieplna dla zwiększenia wytrzymałości i trwałości
  • W zestawie zaślepka (block off plate)
  • Ponad 50% większa wytrzymałość w porównaniu z częścią fabryczną

Zestaw przedniego mostu Dana 44 przeznaczony jest do Wranglerów JL Rubicon i konwertuje obudowę CAD na jednoczęściowe rozwiązanie. Półosie wykonane są z chromomolibdenowej stali 4340 oraz poddane podwójnej obróbce cieplnej, co zapewnia im wyjątkową wytrzymałość i trwałość – dzięki temu półosie Carbon Off-road są o ponad 50% mocniejsze od fabrycznych!

Półosie zostały zaprojektowane z dużymi przegubami krzyżakowymi Spicer z serii 5-7166X. Przeguby Spicer są wykonane z jednoczęściowego, kształtowanego na zimno korpusu, a ich czopy są hartowane dla zwiększenia wytrzymałości. Krzyżak jest precyzyjnie szlifowany i hartowany powierzchniowo, aby zapewnić trwałość, a wielowargowa uszczelka skutecznie zatrzymuje smar wewnątrz i chroni przed zanieczyszczeniami. Przeguby Spicer U-Joint są w pełni zmontowane, wyposażone w standardowe zabezpieczenia i gotowe do montażu.

W zestawie znajdują się półosie po stronie kierowcy i pasażera oraz zaślepka (block off plate). Zaślepka zastępuje obudowę z widelcem uruchamianym podciśnieniowo, co pozwala na przekształcenie obudowy CAD (center axle disconnect) w jednoczęściową konstrukcję.

Uwaga: Usunięcie systemu FAD może powodować drgania wału napędowego. Wymagany będzie programator (np. Tazer Mini) w celu usunięcia ostrzeżenia na desce rozdzielczej.

MCC0011