• Nowy
Drążek Kierowniczy Sahara Jeep Wrangler JL dolny
search
  • Drążek Kierowniczy Sahara Jeep Wrangler JL dolny

Drążek Kierowniczy Sahara Jeep Wrangler JL dolny

PASUJE  WYŁĄCZNIE DO WERSJI NIE-RUBICON!
Chromowo-molibdenowy drążek kierowniczy typu "Dog-Leg" do Rubicon JL Wrangler / JT Gladiator – połączenie wytrzymałości i stylu dla newralgicznego układu kierowniczego.

Cechy produktu:

  • Rura stalowa 1.625” (średnica zewnętrzna) z grubością ścianki .375” ze stali chromowo-molibdenowej 4130 (CDS)
  • Złote wykończenie cynkowo-chromianowe
  • Kute, hartowane końcówki drążka typu Dog-Leg 1-Ton
  • Konstrukcja końcówek zapobiega „luźnemu opadaniu” drążka
  • Stożkowy sworzeń OE i nakrętka kontrująca dla idealnego dopasowania
  • Uszczelnione wytrzymałymi gumowymi osłonami smarowymi
  • Regulacja możliwa bez demontażu z pojazdu
  • W zestawie wzmocniony uchwyt do amortyzatora drgań kierownicy
  • PASUJE DO FABRYCZNEGO OFFSETU FELG W JL/JT!

Ekskluzywna konstrukcja MetalCloak: drążek wyposażony w podwójne, kute i hartowane końcówki typu Dog-Leg 1” klasy 1-Ton, które nie tylko zapewniają wytrzymałość, ale także odpowiedni prześwit do stosowania z felgami fabrycznymi i aftermarketowymi – umożliwiając maksymalny promień skrętu. Końcówki typu Dog-Leg eliminują luźne ruchy drążka, poprawiając jego pracę. Uszczelnione osłony gumowe chronią przed zabrudzeniem i zatrzymują smarowanie. Regulacja możliwa po zamontowaniu drążka w aucie.

Wzmocniony uchwyt amortyzatora kierownicy z regulacją, wykonany z blachy stalowej 3/16”, montowany do drążka – podnosi i przesuwa amortyzator poza strefę zagrożenia. Przeznaczony do amortyzatorów kierowniczych z rynku wtórnego.

Opcjonalny uchwyt frezowany z aluminium – dwuczęściowy, łatwy w montażu i umożliwiający optymalne ustawienie amortyzatora dla najlepszej skuteczności. Wykończenie: anodowana czerń z laserowym grawerem "M" wokół zagłębionych otworów na śruby – dla czystego, dopracowanego wyglądu.

Uwaga: Wymagane minimum 2” liftu.
Uwaga: Zestaw amortyzatora kierowniczego RockSport pasuje tylko do wersji z kierownicą po lewej stronie.
Uwaga: Podniesiony amortyzator kierownicy wymaga przynajmniej 2” bump stopów, aby uniknąć kontaktu z ramą.
Uwaga: W przypadku zakupu aluminiowego uchwytu drążka, MetalCloak zdecydowanie zaleca użycie pasty antyzatarciowej na wszystkich śrubach.

MC7628