- Nowy

Zestaw podnoszący MetalCloak 2,5" do Forda Bronco umożliwia montaż opon aż do 37 cali, zastępując wiele fabrycznych, słabych punktów opatentowanymi tulejami Duroflex i Durotrak. Dodatkowo wzmacnia wahacze, drążek Panharda, drążek kierowniczy oraz górne wahacze A. Amerykańska jakość wykonania – idealna baza do modyfikacji Twojego Bronco.
Wykonane z grubej stali o grubości 3/16", w pełni spawane przednie wahacze A do Bronco zwiększają skok zawieszenia, zapewniając dodatkowy prześwit między wahaczem a sprężyną zawieszenia typu coil-over.
Przeguby uniball to solidna alternatywa dla słabych fabrycznych przegubów kulowych. Wykonane z precyzyjnie szlifowanej, hartowanej stali pokrytej twardym chromem i wyłożonej teflonem – zapewniają wytrzymałość i trwałość na najwyższym poziomie.
Wahacze A z technologią Durotrak są zaprojektowane z dodatkowymi wartościami wyprzedzenia sworznia i odpowiednio dobraną krzywą kąta pochylenia, by zapewnić prawidłową geometrię przy liftach od 1 do 3 cali. Uniballowe górne wahacze MetalCloak zapewniają lepsze prowadzenie i reakcje układu kierowniczego po podniesieniu pojazdu.
System mocowania przegubów uniball (kielich i śruba zaciskowa) zapobiega luzom i jednocześnie umożliwia łatwą konserwację bez demontażu wahacza.
Grawerowany laserowo dekielek „M” chroni przegub przed zabrudzeniem, wydłużając jego żywotność.
Wahacze A MetalCloak do Bronco wyposażone są w opatentowane, dwuczęściowe przeguby Durotrak, które doskonale tłumią hałas, drgania i wibracje. Tuleje Durotrak™ wykonane są z unikalnego elastomeru opracowanego przez MetalCloak. Dwuczęściowa konstrukcja skręcana ułatwia montaż bez użycia prasy i poprawia komfort jazdy oraz precyzję prowadzenia.
Tylne wahacze Duroflex™ do Bronco 6G to jedna z naszych najlepszych innowacji w zawieszeniu. Opatentowane przeguby Duroflex zostały zaprojektowane tak, by zawsze pozostawały w osi względem ramy i mostu, co zapewnia trwałość i wydajność. Mocne rury ze stali DOM zostały uformowane z uwzględnieniem prześwitu dla opon i odporności na uszkodzenia.
Regulowane końcówki gwintowane są kute, co zapewnia o 37% wyższą odporność zmęczeniową niż w przypadku tańszych części odlewanych – idealne do ekstremalnej jazdy terenowej.
Zastosowane przeguby Duroflex™ to jedyne wulkanizowane elastomerowe przeguby samocentrujące z dodatkiem włókna Kevlar® od DuPont™ – oferują one wyjątkową trwałość, większy zakres pracy oraz najlepsze na rynku tłumienie drgań.
Regulowany drążek Panharda Durotrak do Bronco 6G posiada opatentowane, dwuczęściowe tuleje Durotrak zamontowane po obu stronach drążka o średnicy 1,25” wykonanego z chromomolibdenu 4130. Wykończony powłoką złotego cynku dla maksymalnej odporności na warunki atmosferyczne.
Wzmocnienia sprężyn liftujących 2,5" montowane są bezpośrednio do fabrycznych elementów zawieszenia, zapewniając solidną, pozbawioną luzów konstrukcję. Wykonane z grubej, laserowo ciętej stali 3/16", w pełni spawane i wykończone w charakterystycznym kolorze Gold Zinc.
Wzmocnienia drążka kierowniczego zastępują fabryczne nakrętki zabezpieczające. Wykonane z wytrzymałego chromomolibdenu 4130, skutecznie przenoszą obciążenia z końcówek gwintowanych drążka, chroniąc przed ich zgięciem lub uszkodzeniem.
Komponenty MetalCloak posiadają certyfikat FMVSS potwierdzający bezpieczeństwo przy konfiguracji z oponami 37", pełnym opancerzeniem nadwozia i liftem zawieszenia.
System zawieszenia do Bronco wykończony w kolorze Gold Zinc, produkowany w USA.
Uwagi: