• Nowy
Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
search
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak
  • Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ  Metalcloak

Komplet drążków kierowniczych Jeep Wrangler TJ LJ Cherokee XJ ZJ Metalcloak

Wzmocniony układ kierowniczy Heavy Duty dla TJ/LJ Wrangler

System kierowniczy Heavy Duty dla modeli TJ/LJ Wrangler to konstrukcja w stylu odwróconej litery „T”, która stanowi OGROMNE ulepszenie w porównaniu do układów kierowniczych w konfiguracji „Y”. To właśnie TEN zestaw, na który wszyscy czekaliśmy – pasuje również do modeli XJ, MJ i ZJ!


Najważniejsze cechy:

  • Bezpośredni montaż – wzmocniony układ Heavy Duty
  • Odwrócona konfiguracja „T” (duża poprawa względem słabszej konstrukcji typu „Y”)
  • Drążek kierowniczy z rurki chromowo-molibdenowej 1.625” średnicy zewnętrznej, grubość ścianki 0.375”
  • Drążek poprzeczny (Drag Link)
  • Złote cynkowanie – wykończenie Gold Zinc Chromate
  • Smarowalne końcówki drążków typu Dog-Leg, kute, hartowane, o wytrzymałości 1 tony
  • Smarowalne końcówki drążka poprzecznego, również kute i hartowane
  • Specjalna konstrukcja końcówek zapobiegająca „flopowi” drążka kierowniczego
  • Stożkowy sworzeń OE oraz nakrętka zabezpieczająca – zapewniają idealne dopasowanie
  • Zamknięte, trwałe gumowe osłony smarownicze
  • Regulacja możliwa po zamontowaniu
  • Opcjonalny stabilizator/demper RockSport
  • DZIAŁA Z FABRYCZNYM ODSTĘPEM KÓŁ TJ/LJ!

Wzmocniony układ kierowniczy MetalCloak to rozwiązanie, na które wszyscy czekaliśmy – pożegnaj się z układem typu „Y” i zyskaj lepsze prowadzenie dzięki układowi kierowniczemu w stylu odwróconej litery „T”. Konstrukcja „T” nie jest podatna na zmiany geometrii podczas pracy zawieszenia, w przeciwieństwie do słabszego układu „Y”, który powoduje zmianę zbieżności przy każdym ruchu zawieszenia.

Wyłącznie w MetalCloak – drążek kierowniczy wyposażony w podwójne, kute i hartowane końcówki typu Dog-Leg o wytrzymałości 1 tony. Taka konstrukcja zapewnia odpowiednią wytrzymałość oraz prześwit, pozwalając na stosowanie zarówno fabrycznych, jak i aftermarketowych kół – co przekłada się na najlepszy możliwy promień skrętu. Końcówki Dog-Leg eliminują efekt „flopa”, co zwiększa precyzję prowadzenia. Osłony smarownicze zapobiegają dostawaniu się zanieczyszczeń i utrzymują smar na miejscu. Drążek można regulować po zamontowaniu, co pozwala na precyzyjne dostosowanie ustawień.

Drążek poprzeczny wykonany z rury o średnicy 1.375 cala ma specjalnie zaprojektowane zagięcia, które zapewniają odpowiedni prześwit przy pracy zawieszenia, także w połączeniu z niestandardowymi mostami czy pokrywami dyferencjałów. Złote cynkowanie chroni przed korozją. Końcówki drążków są kute, hartowane i wyposażone w sworznie stożkowe OE oraz nakrętki zabezpieczające, co gwarantuje dokładne dopasowanie i wytrzymałość w newralgicznych miejscach. Zostały one również zaprojektowane tak, aby eliminować luz i zapobiegać „flopowi” drążka poprzecznego. Obsługa serwisowa możliwa dzięki smarowniczkom.

Cały zestaw można regulować już po jego zamontowaniu, co ułatwia precyzyjne ustawienie osi.


Wydajność układu kierowniczego w stylu „T” to wyraźna poprawa komfortu jazdy i kontroli nad pojazdem.

Uwaga: Układ kierowniczy został zaprojektowany dla modeli TJ/LJ Wrangler, ale może również pasować do MJ, XJ, ZJ i WJ.

Uwaga: Zalecamy, aby po montażu zawieszenia MetalCloak Jeep został ustawiony przez specjalistę od geometrii zawieszenia.

MC7694