Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
search
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL
  • Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL

Tunningowa pokrywa airboxa wraz z osprzętem Jeep Wrangler JL

  • Zwiększa przepływ nawet o 39 procent
  • Bezpośrednie dopasowanie do 2018-2023 Jeep Wrangler JL 2.0L
  • Montaż w około 1 godzinę
  • Filtr można wyczyścić i użyć ponownie
  • Zachowuje standardowy dolny airbox i punkty montażowe dla łatwej instalacji


Twój turbodoładowany Wrangler 2.0L JL został zbudowany, aby zasysać ogromne ilości powietrza, wtłaczać je do silnika, mieszać z paliwem i wytwarzać moc. Ale turbosprężarka może wypchnąć tylko tyle powietrza, ile jest w stanie wciągnąć. Aby turbosprężarka działała z maksymalną wydajnością, wlot również musi dostarczać go jak najwięcej. W tym miejscu pojawia się dolot Mishimoto 2018-2023 Jeep Wrangler JL 2.0L Performance Intake. Nasz dolot wykorzystuje precyzyjnie zaprojektowaną rurę formowaną rotacyjnie z rezonatorami przetestowanymi na hamowni i niestandardowym filtrem, aby umożliwić turbo 2.0L łatwe oddychanie. Gładsza rura dolotowa i duży filtr pozwalają dolotowi Mishimoto na przepływ do 39 procent lepszy niż w przypadku standardowego dolotu. Ten dodatkowy przepływ pozwala turbosprężarce zasysać więcej powietrza, co w połączeniu z tuningiem oznacza większą moc. Skrupulatnie zaprojektowaliśmy i przetestowaliśmy zintegrowany rezonator, aby utrzymać moc w najbardziej użytecznym zakresie obrotów. Nasz dolot zachowuje standardowy dolny airbox i punkty montażowe dla łatwej instalacji, a zwężka EVAP wykonana w technologii CNC zapewnia pracę bez CEL. 

 

Mishimoto
MMAI-JLH-18SDW